Overleg:SupportTicketPlatform

Uit Limesco Wiki
Versie door Gmc (overleg | bijdragen) op 11 mrt 2012 om 13:03 (Nieuwe pagina aangemaakt met 'Het schrijven van een eigen ticket-systeem is nogal een werk. Ik heb zelf regelmatig aanpassingen op rt gedaan voor klanten, waarmee missende functionaliteit gebode...')
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken

Het schrijven van een eigen ticket-systeem is nogal een werk. Ik heb zelf regelmatig aanpassingen op rt gedaan voor klanten, waarmee missende functionaliteit geboden kan worden. Is het een idee om bv op basis van rt (of een ander flexibel ticket systeem) het systeem op te zetten, met eigen plugins en aanpassingen om de gewenste bonus-functionaliteit e.d. te implementeren? Ok, het is wel in perl, maar het scheelt een heleboel werk :)

--Gmc 11 mrt 2012 12:03 (CET)