support: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Voorstellen)
 
(17 tussenliggende versies door 7 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
Het opzetten van een community-based support platform.
+
Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.
  
'''''De support commissie pagina's zijn momenteel "Work in Process". o.a. de voorstellen zijn nog niet uitgekristalliseerd'''''
+
Stuur een e-mail naar ons: [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl]. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De keys die je daarvoor gebruikt staan op [http://limesco.nl/contact/index.html de Contact-pagina op de website].
  
 +
= Telefonie =
 +
Heb je specifiek problemen met telefonie? Dan kunnen we je het beste helpen als je de volgende gegevens doorgeeft.
 +
* Van welk nummer is gebeld
 +
* Naar welk nummer is gebeld
 +
* Datum / tijdstip (ajb zsm melden, graag binnen 24 uur)
 +
* Omschrijving probleem
 +
* Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
 +
* welke hardware/apparatuur gebruik je?
  
== Leden ==
+
= Links =
 +
* De werking van de [[Support-infrastructuur]].
  
De volgende mensen hebben zich tijdens de ALV aangemeld.
+
[[Categorie:Support]]
 
 
{| class="wikitable"
 
! colspan=2 | Commissie Leden
 
|-
 
| '''Nickname''' || '''Taak'''
 
|-
 
| [[SjorsK]] || -
 
|-
 
| Jeurd || -
 
|-
 
| Jille || -
 
|-
 
|}
 
 
 
== Voorstellen ==
 
 
 
[[Category:Commissies]]
 
 
 
Korte termijn:
 
* [[SupportShortTerm]]
 
* [[SupportTaakOmschrijving]]
 
 
 
* [[SupportTicketPlatform]]
 

Huidige versie van 9 jul 2014 om 14:44

Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.

Stuur een e-mail naar ons: support@limesco.nl. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De keys die je daarvoor gebruikt staan op de Contact-pagina op de website.

Telefonie

Heb je specifiek problemen met telefonie? Dan kunnen we je het beste helpen als je de volgende gegevens doorgeeft.

  • Van welk nummer is gebeld
  • Naar welk nummer is gebeld
  • Datum / tijdstip (ajb zsm melden, graag binnen 24 uur)
  • Omschrijving probleem
  • Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
  • welke hardware/apparatuur gebruik je?

Links