internet werkt niet: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Werkt je internet niet? Doorloop dan onderstaande stappen. = Eerste poging = * Staan je internetinstellingen goed op je telefoon? Bekijk de pagina Telefooninstel...')
 
(buitenlandproblemen)
Regel 1: Regel 1:
 
Werkt je internet niet? Doorloop dan onderstaande stappen.
 
Werkt je internet niet? Doorloop dan onderstaande stappen.
  
= Eerste poging =
+
= Controleer je instellingen =
 
* Staan je internetinstellingen goed op je telefoon? Bekijk de pagina [[Telefooninstellingen]] en doorloop deze pagina.
 
* Staan je internetinstellingen goed op je telefoon? Bekijk de pagina [[Telefooninstellingen]] en doorloop deze pagina.
 
* Herstart je telefoon.
 
* Herstart je telefoon.
  
= Tweede poging =
+
 
 +
= Buitenland =
 +
Bevind je je in het buitenland? In het buitenland verbindt je telefoon zich standaard automatisch met een partnerprovider zodat je kan roamen. Soms gaat dit echter niet direct goed. Probeer dan het volgende.
 +
* Herstart je telefoon en kijk of het probleem verholpen is.
 +
* Kies handmatig een andere roamingpartner in je telefoon. Dit vind je onder de telefooninstellingen. Probeer iedere roamingprovider in het lijstje, herstart je telefoon en kijk of het werkt.
 +
* Geen succes? Volg de volgende stap en vermeld dat je bovenstaande geprobeerd hebt en welke roamingproviders je geprobeerd hebt.
 +
 
 +
 
 +
= Neem contact op =
 
Werkt het nog steeds niet? Doe dan het volgende.
 
Werkt het nog steeds niet? Doe dan het volgende.
  

Versie van 25 feb 2015 om 15:00

Werkt je internet niet? Doorloop dan onderstaande stappen.

Controleer je instellingen

  • Staan je internetinstellingen goed op je telefoon? Bekijk de pagina Telefooninstellingen en doorloop deze pagina.
  • Herstart je telefoon.


Buitenland

Bevind je je in het buitenland? In het buitenland verbindt je telefoon zich standaard automatisch met een partnerprovider zodat je kan roamen. Soms gaat dit echter niet direct goed. Probeer dan het volgende.

  • Herstart je telefoon en kijk of het probleem verholpen is.
  • Kies handmatig een andere roamingpartner in je telefoon. Dit vind je onder de telefooninstellingen. Probeer iedere roamingprovider in het lijstje, herstart je telefoon en kijk of het werkt.
  • Geen succes? Volg de volgende stap en vermeld dat je bovenstaande geprobeerd hebt en welke roamingproviders je geprobeerd hebt.


Neem contact op

Werkt het nog steeds niet? Doe dan het volgende.

  • Misschien kunnen mensen op IRC je verder helpen.
  • Stuur een mail naar support@limesco.nl met de volgende informatie
    • Werkt de SIM wel als je hem in een ander toestel stopt en bovengenoemde instellingen goed zet?
    • werkt Wifi op het toestel wel zonder problemen?
    • Benoem dat je bovenstaande stappen reeds geprobeerd hebt.
  • Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!