doorschakelen: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Je kan bij Limesco je nummer in verschillende situaties naar zelfgekozen nummers laten doorschakelen. Dit kan bijvoorbeeld naar je voicemail zijn, maar ook naar...')
 
(DFNA - Call Forward No Answer)
 
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
Je kan bij Limesco je nummer in verschillende situaties naar zelfgekozen nummers laten doorschakelen. Dit kan bijvoorbeeld naar je [[voicemail]] zijn, maar ook naar verschillende andere telefoonnummers. Wil je dit? Stuur dan een mail met wat je precies wilt naar [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl]. Je kan 4 verschillende doorschakelingen instellen.
+
Je kan bij Limesco je nummer in verschillende situaties naar zelfgekozen nummers laten doorschakelen. Dit kan bijvoorbeeld naar je [[voicemail]] zijn, maar ook naar verschillende andere telefoonnummers. Wil je dit? Stuur dan een mail met wat je precies wilt naar [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl]. Je kan alleen doorschakelen naar telefoonnummers, dus niet naar een SIP-adres. Je kan 4 verschillende doorschakelingen instellen.
  
 
= CFIM - Call Forward Immediately =
 
= CFIM - Call Forward Immediately =
 
Als deze geactiveerd is, gaat je telefoon niet over en wordt het belletje direct naar het opgegeven nummer gestuurd.
 
Als deze geactiveerd is, gaat je telefoon niet over en wordt het belletje direct naar het opgegeven nummer gestuurd.
  
= DFNA - Call Forward No Answer =
+
= CFNA - Call Forward No Answer =
 
Als je niet opneemt, wordt het belletje na x seconden doorgestuurd naar het opgegeven nummer. Standaard staat dit op 90 seconden en dit kan aangepast worden.
 
Als je niet opneemt, wordt het belletje na x seconden doorgestuurd naar het opgegeven nummer. Standaard staat dit op 90 seconden en dit kan aangepast worden.
  

Huidige versie van 29 aug 2014 om 15:08

Je kan bij Limesco je nummer in verschillende situaties naar zelfgekozen nummers laten doorschakelen. Dit kan bijvoorbeeld naar je voicemail zijn, maar ook naar verschillende andere telefoonnummers. Wil je dit? Stuur dan een mail met wat je precies wilt naar support@limesco.nl. Je kan alleen doorschakelen naar telefoonnummers, dus niet naar een SIP-adres. Je kan 4 verschillende doorschakelingen instellen.

CFIM - Call Forward Immediately

Als deze geactiveerd is, gaat je telefoon niet over en wordt het belletje direct naar het opgegeven nummer gestuurd.

CFNA - Call Forward No Answer

Als je niet opneemt, wordt het belletje na x seconden doorgestuurd naar het opgegeven nummer. Standaard staat dit op 90 seconden en dit kan aangepast worden.

CFBS - Call Forward Busy Signal

Als je lijn bezet is, wordt het belletje hiernaar doorgeschakeld.

CFOR - Call Forward Out of Reach

Als je telefoon niet bereikbaar is, bijvoorbeeld wanneer deze uit staat, wordt doorgeschakeld naar dit nummer.