Use cases informatiesysteem

Uit Limesco Wiki
Versie door Phedny (overleg | bijdragen) op 5 okt 2012 om 15:56 (Betalen van openstaande factuur middels bankoverschrijving)
Ga naar: navigatie, zoeken

Deze pagina beschrijft use cases voor gebruikers waar het informatiesysteem in moet voorzien.

Aanvragen nieuwe SIM-kaart

Aanvragen SIM-kaart op bestaande account

Opvragen persoonsgegevens bestaande account

Wijzigen persoonsgegevens bestaande account

Ontvangen laatste factuur

Opvragen van oudere facturen

Opvragen van verwerkte betalingen

Betalen van openstaande factuur middels iDeal

  1. In e-mail met factuur klikt de gebruiker op de link "Betalen"
  2. Er verschijnt een scherm waar het totaalbedrag en factuurnummer wordt getoond en waar wordt gevraagd een bank te kiezen
  3. De gebruiker selecteert zijn bank en klikt op "Betalen"
  4. De betaalomgeving van zijn bank wordt getoond en de gebruiker voert de betaling uit
  5. Na het afronden van de betaling verschijnt een scherm waarin wordt gemeld dat de betaling is afgerond
  6. De gebruiker ontvangt en e-mail met een bevestiging van de betaling

Betalen van openstaande factuur middels bankoverschrijving

  1. In e-mail met factuur wordt informatie getoond om de betaling uit te voeren:
    • Totaalbedrag
    • Betaalkenmerk
    • Bankrekening en tenaamstelling
  2. Gebruiker geeft zijn bank opdracht het totaalbedrag over te maken naar de rekening en neemt het betaalkenmerk op in de omschrijving
  3. De gebruiker ontvangt een e-mail met een bevestiging van de betaling zodra de betaling is ontvangen

Toestemming verlenen voor automatische incasso

Toestemming intrekken voor automatische incasso

Inzien gespreksgegevens

Schakelen tussen OOTB en DIY

Voor DIY: wijzigen SIP-instellingen

Aanpassen internetbundel