SupportShortTerm: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Overig)
k (Gebruik liever bv@ ipv. founders@ voor deze dingen Overig)
 
Regel 21: Regel 21:
 
* Vereniging Limesco, Limesco BV & de vrijwilligers die de mailinglist beheren zijn niet aansprakelijk voor de inhoud en/of toezeggingen in de e-mails.
 
* Vereniging Limesco, Limesco BV & de vrijwilligers die de mailinglist beheren zijn niet aansprakelijk voor de inhoud en/of toezeggingen in de e-mails.
 
* Streven naar antwoorden binnen 48 uur
 
* Streven naar antwoorden binnen 48 uur
* Waar nodig zullen de e-mails geforwarded worden naar de juiste groepen(founders@, gmc@)
+
* Waar nodig zullen de e-mails geforwarded worden naar de juiste groepen(bv@, gmc@)

Huidige versie van 17 mei 2012 om 20:50

Gezien het niet realistisch is om in korte termijn een volwaardig ticket systeem op zetten zullen we tijdelijk het e-mail adres support@limesco.org/nl te gebruiken.

Toegang tot het mail adres word gegeven aan commissie leden.

Nadelen

  • Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek
  • Het kan zijn dat men antwoorden dubbel beantwoord
  • Mailinglists zijn niet zo gedetailleerd als een ticket systeem.

Voordelen

  • Snel en makkelijk op te zetten
  • Makelijk te beantwoorden vanaf reguliere interface
  • Nieuwe leden kunnen aan de mailinglist toegevoegd worden.
  • Mogelijkheid tot migreren van data

Overig

  • Het mail adres word beheerd op "vrijwillige basis"
  • Vereniging Limesco, Limesco BV & de vrijwilligers die de mailinglist beheren zijn niet aansprakelijk voor de inhoud en/of toezeggingen in de e-mails.
  • Streven naar antwoorden binnen 48 uur
  • Waar nodig zullen de e-mails geforwarded worden naar de juiste groepen(bv@, gmc@)