SupportShortTerm: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
k (Gebruik liever bv@ ipv. founders@ voor deze dingen Overig)
 
(6 tussenliggende versies door een andere gebruiker niet weergegeven)
Regel 7: Regel 7:
 
* Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek
 
* Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek
 
* Het kan zijn dat men antwoorden dubbel beantwoord
 
* Het kan zijn dat men antwoorden dubbel beantwoord
* Een gesloten e-mail adres
+
* Mailinglists zijn niet zo gedetailleerd als een ticket systeem.
  
 
==Voordelen==
 
==Voordelen==
  
 
* Snel en makkelijk op te zetten
 
* Snel en makkelijk op te zetten
* WIP...
+
* Makelijk te beantwoorden vanaf reguliere interface
 +
* Nieuwe leden kunnen aan de mailinglist toegevoegd worden.
 +
* Mogelijkheid tot migreren van data
 +
 
 +
==Overig==
 +
 
 +
* Het mail adres word beheerd op "vrijwillige basis"
 +
* Vereniging Limesco, Limesco BV & de vrijwilligers die de mailinglist beheren zijn niet aansprakelijk voor de inhoud en/of toezeggingen in de e-mails.
 +
* Streven naar antwoorden binnen 48 uur
 +
* Waar nodig zullen de e-mails geforwarded worden naar de juiste groepen(bv@, gmc@)

Huidige versie van 17 mei 2012 om 20:50

Gezien het niet realistisch is om in korte termijn een volwaardig ticket systeem op zetten zullen we tijdelijk het e-mail adres support@limesco.org/nl te gebruiken.

Toegang tot het mail adres word gegeven aan commissie leden.

Nadelen

  • Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek
  • Het kan zijn dat men antwoorden dubbel beantwoord
  • Mailinglists zijn niet zo gedetailleerd als een ticket systeem.

Voordelen

  • Snel en makkelijk op te zetten
  • Makelijk te beantwoorden vanaf reguliere interface
  • Nieuwe leden kunnen aan de mailinglist toegevoegd worden.
  • Mogelijkheid tot migreren van data

Overig

  • Het mail adres word beheerd op "vrijwillige basis"
  • Vereniging Limesco, Limesco BV & de vrijwilligers die de mailinglist beheren zijn niet aansprakelijk voor de inhoud en/of toezeggingen in de e-mails.
  • Streven naar antwoorden binnen 48 uur
  • Waar nodig zullen de e-mails geforwarded worden naar de juiste groepen(bv@, gmc@)