Huisstijl/Request for proposal: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Beginnetje aan RFP)
(Afronding en verduidelijking Limesco-huisstjil: Request for proposal)
Regel 20: Regel 20:
 
Limesco is een nieuwe virtuele mobiele operator die zich richt op IT-specialisten (beveiligingsexperts, software-ontwikkelaars, etc). Door het aanbieden van voor Nederland unieke, bijzondere diensten die het tweaken van de eigen mobiele aansluiting toelaten, probeert Limesco zich apart te zetten van alle andere mobiele operators in Nederland. Daarnaast hebben we openheid, transparantie en vrije keuze van diensten hoog in het vaandel staan.
 
Limesco is een nieuwe virtuele mobiele operator die zich richt op IT-specialisten (beveiligingsexperts, software-ontwikkelaars, etc). Door het aanbieden van voor Nederland unieke, bijzondere diensten die het tweaken van de eigen mobiele aansluiting toelaten, probeert Limesco zich apart te zetten van alle andere mobiele operators in Nederland. Daarnaast hebben we openheid, transparantie en vrije keuze van diensten hoog in het vaandel staan.
  
Het imago dat Limesco in haar huisstijl wil uitstralen is fris, eerlijk en open. Op het moment zijn de kleuren frisgroen en zilvergrijs; die twee kleuren zijn het enige dat we aan de huisstijl graag zouden willen houden.  Een voorbeeld van het gebruik van Limesco's huidige huisstijl, in allerhaast ontwikkeld door de oprichters die er geen verstand van hebben, is [https://limesco.org/wordpress/wp-content/uploads/2012/04/aandeelhouders.pdf hier] te zien.
+
Het imago dat Limesco in haar huisstijl wil uitstralen is fris, eerlijk en open. Op het moment zijn de kleuren frisgroen en zilvergrijs; ongeveer die twee kleuren zijn het enige dat we aan de huisstijl graag zouden willen houden.  Een voorbeeld van het gebruik van Limesco's huidige huisstijl, in allerhaast ontwikkeld door de oprichters die er geen verstand van hebben, is [https://limesco.org/wordpress/wp-content/uploads/2012/04/aandeelhouders.pdf hier] te zien.
  
 
Wij zoeken nu een nieuwe, consistente, frisse huisstijl waar we onze uitingen naar de huidige en nieuwe leden en partners in kunnen vormgeven. Voor deze Request for Proposal zijn wij op zoek naar een voorstel voor:
 
Wij zoeken nu een nieuwe, consistente, frisse huisstijl waar we onze uitingen naar de huidige en nieuwe leden en partners in kunnen vormgeven. Voor deze Request for Proposal zijn wij op zoek naar een voorstel voor:
  
* Een website/voorpagina
+
* Een website/voorpagina-template,
* Een envelop en brief
+
* Een envelop en brief-template, en
 
* Een visitekaartje
 
* Een visitekaartje
 +
 +
Wij zouden graag van u designvoorstellen voor bovenstaande zaken ontvangen, samen met een offerte voor het uitwerken van de designs met daarop deadlines en prijzen. Deze request for proposal wordt verzonden naar verschillende designbedrijven en -freelancers, dus een goed eerste voorstel is erg belangrijk.
 +
 +
Vragen over deze RFP kunnen gestuurd worden naar %% Voeg hier Sjors' e-mailadres in %%. De uiteindelijke voorstellen kunnen ook naar dat e-mailadres gestuurd worden, of via brief naar:
 +
 +
%% Voeg hier Sjors' adres in %%

Versie van 10 jun 2012 om 13:35

Deze Request for Proposal (RFP) wordt verzonden naar verschillende designbedrijven en -freelancers met de vraag een (aantal) voorstel(len) voor een huisstijl van Limesco te doen. Zo kunnen we een goede keuze maken welke designs we het mooist vinden, in plaats van ons te committen aan een specifiek bedrijf.

Deze RFP wordt verzonden aan de volgende bedrijven en freelancers:


Limesco-huisstjil: Request for proposal

Limesco is een nieuwe virtuele mobiele operator die zich richt op IT-specialisten (beveiligingsexperts, software-ontwikkelaars, etc). Door het aanbieden van voor Nederland unieke, bijzondere diensten die het tweaken van de eigen mobiele aansluiting toelaten, probeert Limesco zich apart te zetten van alle andere mobiele operators in Nederland. Daarnaast hebben we openheid, transparantie en vrije keuze van diensten hoog in het vaandel staan.

Het imago dat Limesco in haar huisstijl wil uitstralen is fris, eerlijk en open. Op het moment zijn de kleuren frisgroen en zilvergrijs; ongeveer die twee kleuren zijn het enige dat we aan de huisstijl graag zouden willen houden. Een voorbeeld van het gebruik van Limesco's huidige huisstijl, in allerhaast ontwikkeld door de oprichters die er geen verstand van hebben, is hier te zien.

Wij zoeken nu een nieuwe, consistente, frisse huisstijl waar we onze uitingen naar de huidige en nieuwe leden en partners in kunnen vormgeven. Voor deze Request for Proposal zijn wij op zoek naar een voorstel voor:

  • Een website/voorpagina-template,
  • Een envelop en brief-template, en
  • Een visitekaartje

Wij zouden graag van u designvoorstellen voor bovenstaande zaken ontvangen, samen met een offerte voor het uitwerken van de designs met daarop deadlines en prijzen. Deze request for proposal wordt verzonden naar verschillende designbedrijven en -freelancers, dus een goed eerste voorstel is erg belangrijk.

Vragen over deze RFP kunnen gestuurd worden naar %% Voeg hier Sjors' e-mailadres in %%. De uiteindelijke voorstellen kunnen ook naar dat e-mailadres gestuurd worden, of via brief naar:

%% Voeg hier Sjors' adres in %%