Huisstijl/Request for proposal: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Begin van request for proposal-pagina)
 
(Beginnetje aan RFP)
Regel 16: Regel 16:
 
----
 
----
  
[insert RFP hier]
+
== Limesco-huisstjil: Request for proposal ==
 +
 
 +
Limesco is een nieuwe virtuele mobiele operator die zich richt op IT-specialisten (beveiligingsexperts, software-ontwikkelaars, etc). Door het aanbieden van voor Nederland unieke, bijzondere diensten die het tweaken van de eigen mobiele aansluiting toelaten, probeert Limesco zich apart te zetten van alle andere mobiele operators in Nederland. Daarnaast hebben we openheid, transparantie en vrije keuze van diensten hoog in het vaandel staan.
 +
 
 +
Het imago dat Limesco in haar huisstijl wil uitstralen is fris, eerlijk en open. Op het moment zijn de kleuren frisgroen en zilvergrijs; die twee kleuren zijn het enige dat we aan de huisstijl graag zouden willen houden.  Een voorbeeld van het gebruik van Limesco's huidige huisstijl, in allerhaast ontwikkeld door de oprichters die er geen verstand van hebben, is [https://limesco.org/wordpress/wp-content/uploads/2012/04/aandeelhouders.pdf hier] te zien.
 +
 
 +
Wij zoeken nu een nieuwe, consistente, frisse huisstijl waar we onze uitingen naar de huidige en nieuwe leden en partners in kunnen vormgeven. Voor deze Request for Proposal zijn wij op zoek naar een voorstel voor:
 +
 
 +
* Een website/voorpagina
 +
* Een envelop en brief
 +
* Een visitekaartje

Versie van 9 jun 2012 om 16:10

Deze Request for Proposal (RFP) wordt verzonden naar verschillende designbedrijven en -freelancers met de vraag een (aantal) voorstel(len) voor een huisstijl van Limesco te doen. Zo kunnen we een goede keuze maken welke designs we het mooist vinden, in plaats van ons te committen aan een specifiek bedrijf.

Deze RFP wordt verzonden aan de volgende bedrijven en freelancers:


Limesco-huisstjil: Request for proposal

Limesco is een nieuwe virtuele mobiele operator die zich richt op IT-specialisten (beveiligingsexperts, software-ontwikkelaars, etc). Door het aanbieden van voor Nederland unieke, bijzondere diensten die het tweaken van de eigen mobiele aansluiting toelaten, probeert Limesco zich apart te zetten van alle andere mobiele operators in Nederland. Daarnaast hebben we openheid, transparantie en vrije keuze van diensten hoog in het vaandel staan.

Het imago dat Limesco in haar huisstijl wil uitstralen is fris, eerlijk en open. Op het moment zijn de kleuren frisgroen en zilvergrijs; die twee kleuren zijn het enige dat we aan de huisstijl graag zouden willen houden. Een voorbeeld van het gebruik van Limesco's huidige huisstijl, in allerhaast ontwikkeld door de oprichters die er geen verstand van hebben, is hier te zien.

Wij zoeken nu een nieuwe, consistente, frisse huisstijl waar we onze uitingen naar de huidige en nieuwe leden en partners in kunnen vormgeven. Voor deze Request for Proposal zijn wij op zoek naar een voorstel voor:

  • Een website/voorpagina
  • Een envelop en brief
  • Een visitekaartje