Getting started: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Support-emailadres fixen)
Regel 2: Regel 2:
  
 
* Als je een data-abonnement hebt afgesloten, moet je op je telefoon nog de juiste APN instellen: [[Telefooninstellingen]]
 
* Als je een data-abonnement hebt afgesloten, moet je op je telefoon nog de juiste APN instellen: [[Telefooninstellingen]]
* Als je voor Limesco Do-It-Yourself bent gegaan, moet je nog je PBX instellen, bijv. bij [[Asterisk/Instellen|Asterisk Instellen]] of [[FreeSWITCH/Instellen|FreeSWITCH Instellen]]
+
* Als je voor Limesco Do-It-Yourself bent gegaan, moet je nog je PBX instellen, bijv. bij [[Asterisk/Instellen|Asterisk Instellen]] of [[FreeSWITCH/Instellen|FreeSWITCH Instellen]] of [[FreePBX|FreePBX Instellen]]
 
* Vragen, opmerkingen of suggesties? Stuur een mailtje naar [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl] :)
 
* Vragen, opmerkingen of suggesties? Stuur een mailtje naar [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl] :)

Versie van 23 mei 2014 om 13:34

Je inschrijving bij Limesco is voltooid. Je hebt een SIM ontvangen, waarop een nummer is geactiveerd (al dan niet tijdelijk, in afwachting van een portering). Wat nu?