SIM werkt niet: verschil tussen versies
(link naar internetfix) |
(Uitbreiding stappenplan) |
||
Regel 13: | Regel 13: | ||
* Misschien kunnen mensen op [[IRC]] je verder helpen. | * Misschien kunnen mensen op [[IRC]] je verder helpen. | ||
− | * Stuur een mail naar [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl] en | + | * Stuur een mail naar [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl] met de volgende informatie. |
+ | ** Wat werkt niet? Bellen, gebeld worden, sms'en, sms ontvangen, data verbruiken, of een combinatie van deze? | ||
+ | ** Heb je de SIM in een ander toestel geprobeerd? Zijn de problemen hetzelfde of anders in een ander toestel? Welke twee toestellen heb je gebruikt? | ||
+ | ** Benoem dat je de stappen op deze pagina reeds geprobeerd hebt. | ||
* Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons! | * Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons! | ||
[[categorie:FAQ]] | [[categorie:FAQ]] |
Versie van 15 feb 2015 om 18:14
Werkt je SIM niet? Kan je niet bellen, niet sms'en en niet internetten? Doorloop dan onderstaande stappen.
- Werkt alleen internet niet? Kijk dan op de pagina internet werkt niet.
Net ontvangen?
Als je de SIM net hebt ontvangen, kan het zijn dat de activering nog loopt. Meestal loopt de activering sneller dan de postbode van PostNL, maar soms wint de postbode. Wacht nog even twee werkdagen. Werkt het dan nog niet? Dan hebben wij waarschijnlijk iets fout gedaan.
Vandaag portering?
Porteer je je nummer? Check even of die portering vandaag plaatsvindt. Hier hebben we over gemaild. Als de andere partij meewerkt, kan een portering binnen een uur rond zijn. In uitzonderlijke gevallen duurt dit tot een halve dag. Werkt de boel een dag na portering nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.
Support
Bovenstaande heeft niet geholpen? Doe dan het volgende.
- Misschien kunnen mensen op IRC je verder helpen.
- Stuur een mail naar support@limesco.nl met de volgende informatie.
- Wat werkt niet? Bellen, gebeld worden, sms'en, sms ontvangen, data verbruiken, of een combinatie van deze?
- Heb je de SIM in een ander toestel geprobeerd? Zijn de problemen hetzelfde of anders in een ander toestel? Welke twee toestellen heb je gebruikt?
- Benoem dat je de stappen op deze pagina reeds geprobeerd hebt.
- Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!