support: verschil tussen versies
(kopje telefonie toegevoegd) |
|
(geen verschil)
|
Versie van 20 jun 2014 om 17:59
Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.
Stuur een e-mail naar ons: support@limesco.nl. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De keys die je daarvoor gebruikt staan op de Contact-pagina op de website.
Telefonie
Heb je specifiek problemen met telefonie? Dan kunnen we je het beste helpen als je de volgende gegevens doorgeeft.
- Van welk nummer is gebeld
- Naar welk nummer is gebeld
- Datum / tijdstip (ajb zsm melden, graag binnen 24 uur)
- Omschrijving probleem
- Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
- welke hardware/apparatuur gebruik je?
Links
- De werking van de Support-infrastructuur.