support: verschil tussen versies
(Pagina bijgewerkt) |
(categorie Support gemaakt) |
||
Regel 6: | Regel 6: | ||
Geïnteresseerd in de [[Support-infrastructuur]]? | Geïnteresseerd in de [[Support-infrastructuur]]? | ||
+ | |||
+ | [[Categorie:Support]] |
Versie van 17 feb 2013 om 20:48
Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.
Stuur een e-mail naar ons: support@limesco.nl. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De vier keys die je daarvoor gebruikt zijn 7F635009/59A66010 (Sjors Gielen), 3200BBC7 (Mark van Cuijk) en 81493F83 (Gerdriaan Mulder).
Let erop dat deze Wiki door iedereen gewijzigd kan worden; weeg het risico daarvan af tegen de geschiedenis van deze pagina en eventuele signatures die je op de genoemde keys ziet.
Geïnteresseerd in de Support-infrastructuur?