Verzoeknummers: verschil tussen versies
k (chatbox-helpdesk toegevoegd) |
(Linkje naar API-pagina) |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
Heb je een fantastisch idee of een stukje functionaliteit dat je vergeefs zoekt bij reguliere telco's, vul het dan hier aan. In een later stadium kunnen we er een tabelletje van maken met verzochte functionaliteit en daadwerkelijk ondersteunde functionaliteit met links naar howto's. | Heb je een fantastisch idee of een stukje functionaliteit dat je vergeefs zoekt bij reguliere telco's, vul het dan hier aan. In een later stadium kunnen we er een tabelletje van maken met verzochte functionaliteit en daadwerkelijk ondersteunde functionaliteit met links naar howto's. | ||
+ | |||
+ | Voor verzoeknummers in een API kun je de [[API's|API-pagina]] raadplegen. | ||
* multisim/SIMs met verschillende specificaties aanbieden | * multisim/SIMs met verschillende specificaties aanbieden |
Versie van 3 feb 2012 om 02:15
Heb je een fantastisch idee of een stukje functionaliteit dat je vergeefs zoekt bij reguliere telco's, vul het dan hier aan. In een later stadium kunnen we er een tabelletje van maken met verzochte functionaliteit en daadwerkelijk ondersteunde functionaliteit met links naar howto's.
Voor verzoeknummers in een API kun je de API-pagina raadplegen.
- multisim/SIMs met verschillende specificaties aanbieden
- vrije keuze uit beschikbare telefoonnummers
- ontkoppeling van mobiel nummer en verbinding (a la SIP en DDI/DID-nummers)
- chatbox ("groepsgesprek") optie in de wacht bij eventuele helpdesk. Ik heb me altijd afgevraagd waarom je duffe muziek te horen krijgt bij internetproviders, in plaats van mee te luisteren naar andermans problemen terwijl je aan het wachten bent, of hulp te vragen aan mede-wachters.