Overleg:SupportShortTerm: verschil tussen versies
(Nieuwe pagina aangemaakt met '"Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek": Een relatief eenvoudige manier op hier wat in tegemoet te komen is dat de commissie beantwoorde vragen di...') |
|||
Regel 1: | Regel 1: | ||
"Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek": Een relatief eenvoudige manier op hier wat in tegemoet te komen is dat de commissie beantwoorde vragen die mogelijk ook voor anderen relevant zijn in een FAQ sectie op de Wiki te zetten. --[[Gebruiker:Probatom|Probatom]] 10 mrt 2012 21:12 (CET) | "Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek": Een relatief eenvoudige manier op hier wat in tegemoet te komen is dat de commissie beantwoorde vragen die mogelijk ook voor anderen relevant zijn in een FAQ sectie op de Wiki te zetten. --[[Gebruiker:Probatom|Probatom]] 10 mrt 2012 21:12 (CET) | ||
+ | |||
+ | Kan er niet een simpel phpBB forum opgezet worden waarvia support gegeven kan worden. Dan kunnen ook gebruikers die niet tot de support groep horen meehelpen. (iisschots) |
Versie van 11 mrt 2012 om 15:08
"Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek": Een relatief eenvoudige manier op hier wat in tegemoet te komen is dat de commissie beantwoorde vragen die mogelijk ook voor anderen relevant zijn in een FAQ sectie op de Wiki te zetten. --Probatom 10 mrt 2012 21:12 (CET)
Kan er niet een simpel phpBB forum opgezet worden waarvia support gegeven kan worden. Dan kunnen ook gebruikers die niet tot de support groep horen meehelpen. (iisschots)