support: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Supportpagina herschreven.)
 
(5 tussenliggende versies door 3 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 
Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.
 
Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.
  
Wil je direct een mail sturen? Spring dan meteen naar het kopje [[Support#Meer hulp nodig?|Meer hulp nodig?]].
+
Stuur een e-mail naar ons: [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl]. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De keys die je daarvoor gebruikt staan op [http://limesco.nl/contact/index.html de Contact-pagina op de website].
  
= FAQ =
+
= Telefonie =
 +
Heb je specifiek problemen met telefonie? Dan kunnen we je het beste helpen als je de volgende gegevens doorgeeft.
 +
* Van welk nummer is gebeld
 +
* Naar welk nummer is gebeld
 +
* Datum / tijdstip (ajb zsm melden, graag binnen 24 uur)
 +
* Omschrijving probleem
 +
* Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
 +
* welke hardware/apparatuur gebruik je?
  
Hier komt een FAQ. In de tussentijd vind je een verouderde FAQ [[Website#FAQ|hier]].
+
= Links =
 +
* De werking van de [[Support-infrastructuur]].
  
= Meer hulp nodig? =
+
[[Categorie:Support]]
 
 
Je hebt op deze pagina het antwoord niet gevonden of er is veel haast.
 
 
 
Stuur een e-mail naar ons: [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl]. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De drie keys die je daarvoor gebruikt zijn 7F635009 (Sjors Gielen), 3200BBC7 (Mark van Cuijk) en 81493F83 (Gerdriaan Mulder).
 
 
 
'''Let erop dat deze Wiki door iedereen gewijzigd kan worden; weeg het risico daarvan af tegen de geschiedenis van deze pagina en eventuele signatures die je op de genoemde keys ziet.'''
 

Huidige versie van 9 jul 2014 om 13:44

Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.

Stuur een e-mail naar ons: support@limesco.nl. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De keys die je daarvoor gebruikt staan op de Contact-pagina op de website.

Telefonie

Heb je specifiek problemen met telefonie? Dan kunnen we je het beste helpen als je de volgende gegevens doorgeeft.

  • Van welk nummer is gebeld
  • Naar welk nummer is gebeld
  • Datum / tijdstip (ajb zsm melden, graag binnen 24 uur)
  • Omschrijving probleem
  • Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
  • welke hardware/apparatuur gebruik je?

Links