Overleg:CallGegevens: verschil tussen versies
(Nieuwe pagina aangemaakt met '~~~~:: Hoe worden de callgegevens aan Limesco overgedragen?') |
|||
(2 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | [[Gebruiker:SjorsK|SjorsK]] 3 okt 2012 | + | [[Gebruiker:SjorsK|SjorsK]] 3 okt 2012 23:19 (CEST): Lijkt me handig als de functionaliteit om deze gegevens online te bewaren een "Opt-in" functie heeft om te voorkomen dat een potentiële kwaadwillige gebruiker hier toegang tot krijgt. |
+ | |||
+ | --[[Gebruiker:Probatom|Probatom]] 5 okt 2012 00:59 (CEST): Eens. Vraag is nog of Limesco de partij is die de bewaarplicht voor telecomgegevens moet implementeren. Maar voor dat doel kunnen we de gegevens offline bewaren. Met dan een opt-in mogelijkheid om ook online een kopietje beschikbaar te maken zodat de gebruiker dit via de portal kan bekijken/downloaden. | ||
+ | |||
+ | --[[Gebruiker:Phedny|phedny]] 5 okt 2012 14:15 (CEST): Goed idee, Probatom. Ik zie hier zelfs een aantal gradaties in waar een gebruiker voor zou kunnen kiezen: alleen offline (voor facturatie), alleen vorige en deze maand online opvraagbaar, hele geschiedenis online opvraagbaar. |
Huidige versie van 5 okt 2012 om 13:16
SjorsK 3 okt 2012 23:19 (CEST): Lijkt me handig als de functionaliteit om deze gegevens online te bewaren een "Opt-in" functie heeft om te voorkomen dat een potentiële kwaadwillige gebruiker hier toegang tot krijgt.
--Probatom 5 okt 2012 00:59 (CEST): Eens. Vraag is nog of Limesco de partij is die de bewaarplicht voor telecomgegevens moet implementeren. Maar voor dat doel kunnen we de gegevens offline bewaren. Met dan een opt-in mogelijkheid om ook online een kopietje beschikbaar te maken zodat de gebruiker dit via de portal kan bekijken/downloaden.
--phedny 5 okt 2012 14:15 (CEST): Goed idee, Probatom. Ik zie hier zelfs een aantal gradaties in waar een gebruiker voor zou kunnen kiezen: alleen offline (voor facturatie), alleen vorige en deze maand online opvraagbaar, hele geschiedenis online opvraagbaar.