Overleg:SupportShortTerm: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met '"Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek": Een relatief eenvoudige manier op hier wat in tegemoet te komen is dat de commissie beantwoorde vragen di...')
 
 
(Een tussenliggende versie door een andere gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 
"Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek": Een relatief eenvoudige manier op hier wat in tegemoet te komen is dat de commissie beantwoorde vragen die mogelijk ook voor anderen relevant zijn in een FAQ sectie op de Wiki te zetten. --[[Gebruiker:Probatom|Probatom]] 10 mrt 2012 21:12 (CET)
 
"Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek": Een relatief eenvoudige manier op hier wat in tegemoet te komen is dat de commissie beantwoorde vragen die mogelijk ook voor anderen relevant zijn in een FAQ sectie op de Wiki te zetten. --[[Gebruiker:Probatom|Probatom]] 10 mrt 2012 21:12 (CET)
 +
 +
Kan er niet een simpel phpBB forum opgezet worden waarvia support gegeven kan worden. Dan kunnen ook gebruikers die niet tot de support groep horen meehelpen. (iisschots)
 +
 +
Daar hebben we aan gedacht maar helaas zitten er veel trolls Fora's. We geen zin hebben in flamewars leek het ons een beter idee om mensen die zich "inzetten" voor een specefieke melding. Ongeacht wie het ook doet, hierdoor is de kans dat mensen elkaar een kopje kleiner proberen te maken aanzienlijk lager  Hiernaast heeft dit als bijkomende voordeel dat de behandelaar om de gebruiker "geeft" :) <br />
 +
-[[Gebruiker:SjorsK|SjorsK]] 17 mei 2012 00:48 (CEST)::

Huidige versie van 16 mei 2012 om 23:48

"Tijdens deze periode zijn support requests niet publiek": Een relatief eenvoudige manier op hier wat in tegemoet te komen is dat de commissie beantwoorde vragen die mogelijk ook voor anderen relevant zijn in een FAQ sectie op de Wiki te zetten. --Probatom 10 mrt 2012 21:12 (CET)

Kan er niet een simpel phpBB forum opgezet worden waarvia support gegeven kan worden. Dan kunnen ook gebruikers die niet tot de support groep horen meehelpen. (iisschots)

Daar hebben we aan gedacht maar helaas zitten er veel trolls Fora's. We geen zin hebben in flamewars leek het ons een beter idee om mensen die zich "inzetten" voor een specefieke melding. Ongeacht wie het ook doet, hierdoor is de kans dat mensen elkaar een kopje kleiner proberen te maken aanzienlijk lager Hiernaast heeft dit als bijkomende voordeel dat de behandelaar om de gebruiker "geeft" :)
-SjorsK 17 mei 2012 00:48 (CEST)::