support: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
(Voorstellen)
 
(21 tussenliggende versies door 7 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
Het opzetten van een community-based support platform.
+
Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.
  
Deze pagina is momenteel work in process
+
Stuur een e-mail naar ons: [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl]. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De keys die je daarvoor gebruikt staan op [http://limesco.nl/contact/index.html de Contact-pagina op de website].
  
 +
= Telefonie =
 +
Heb je specifiek problemen met telefonie? Dan kunnen we je het beste helpen als je de volgende gegevens doorgeeft.
 +
* Van welk nummer is gebeld
 +
* Naar welk nummer is gebeld
 +
* Datum / tijdstip (ajb zsm melden, graag binnen 24 uur)
 +
* Omschrijving probleem
 +
* Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
 +
* welke hardware/apparatuur gebruik je?
  
== Leden ==
+
= Links =
 +
* De werking van de [[Support-infrastructuur]].
  
De volgende mensen hebben zich tijdens de ALV aangemeld.
+
[[Categorie:Support]]
 
 
* [[SjorsK]]
 
* [[Jeurd]]
 
* [[Jille]]
 
 
 
{| class="wikitable"
 
! colspan=2 | Commissie Leden
 
|-
 
| '''Nickname''' || '''Taak'''
 
|-
 
| [[SjorsK]] || -
 
|-
 
| Jeurd || -
 
|-
 
| Jille || -
 
|-
 
|}
 
 
 
== Voorstellen ==
 
 
 
[[Category:Commissies]]
 
 
 
[[SupportShortTerm]]
 
[[SupportTicketPlatform]]
 

Huidige versie van 9 jul 2014 om 13:44

Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.

Stuur een e-mail naar ons: support@limesco.nl. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De keys die je daarvoor gebruikt staan op de Contact-pagina op de website.

Telefonie

Heb je specifiek problemen met telefonie? Dan kunnen we je het beste helpen als je de volgende gegevens doorgeeft.

  • Van welk nummer is gebeld
  • Naar welk nummer is gebeld
  • Datum / tijdstip (ajb zsm melden, graag binnen 24 uur)
  • Omschrijving probleem
  • Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
  • welke hardware/apparatuur gebruik je?

Links