ALV 0x00: verschil tussen versies
(→Verkiezing verenigingsbestuur) |
|||
Regel 17: | Regel 17: | ||
Hierna zal het regelement van orde en de agenda worden toegelicht. | Hierna zal het regelement van orde en de agenda worden toegelicht. | ||
=== Verkiezing verenigingsbestuur === | === Verkiezing verenigingsbestuur === | ||
− | De kandidaat-bestuursleden stellen zich kort voor. De stemming verloopt als volgt: | + | De kandidaat-bestuursleden stellen zich kort voor. Achtergrondinformatie is te vinden op [[Bestuurskandidaten|bestuurskandidaten]]. |
+ | |||
+ | De stemming verloopt als volgt: | ||
* Eerst wordt gestemd of het bestuur als geheel door de ALV verkozen wordt | * Eerst wordt gestemd of het bestuur als geheel door de ALV verkozen wordt | ||
* Is dat het geval, dan zijn we klaar | * Is dat het geval, dan zijn we klaar | ||
* Is dat niet het geval, dan wordt per bestuurslid gestemd | * Is dat niet het geval, dan wordt per bestuurslid gestemd | ||
De stemming geschiedt schriftelijk, en voor het tellen van de stemmen wordt ter plekke een kiescommissie van 3 personen aangewezen door de ALV. | De stemming geschiedt schriftelijk, en voor het tellen van de stemmen wordt ter plekke een kiescommissie van 3 personen aangewezen door de ALV. | ||
+ | |||
=== Goedkeuring voorlopige statuten === | === Goedkeuring voorlopige statuten === | ||
Discussies over statuten bij voorkeur VOORAFGAAND aan de ALV. | Discussies over statuten bij voorkeur VOORAFGAAND aan de ALV. |
Versie van 6 feb 2012 om 12:40
Inhoud
Algemene Leden Vergadering
Datum: zaterdag 10 maart
Tijd: 13:00
Plaats: TBD
Tijdens de ALV zullen de lidmaatschapsgelden geind worden. Omdat we nog geen bankrekening kunnen aanvragen zal dit a contant zijn, neem dus een tientje en een identiteitsbewijs mee. Het identiteitsbewijs dient om te verifieren wie je bent, en zal niet gecopieerd worden. Pas na het betalen van het lidmaatschapsgeld ben je stemgerechtigd.
Daarnaast zullen een aantal zaken besproken moeten worden. Om te zorgen dat dat niet volledig chaotisch verloopt kan je hier (voorlopige) vergaderpunten opvoeren. Als je een punt belangrijk vindt (of juist niet), zet je er je naam en een +1 (resp. -1) bij. Op die manier kunnen we prioriteiten stellen, en hoeven we geen drie dagen te vergaderen. Besef je dat de meeste zaken gewoon ook in de mailinglist besproken kunnen worden.
Agenda
Opening
De dagvoorzitter opent de vergadering, en stelt de oprichters voor. Zij zullen een korte inleiding geven over Limesco en de stand van zaken. Hierna zal het regelement van orde en de agenda worden toegelicht.
Verkiezing verenigingsbestuur
De kandidaat-bestuursleden stellen zich kort voor. Achtergrondinformatie is te vinden op bestuurskandidaten.
De stemming verloopt als volgt:
- Eerst wordt gestemd of het bestuur als geheel door de ALV verkozen wordt
- Is dat het geval, dan zijn we klaar
- Is dat niet het geval, dan wordt per bestuurslid gestemd
De stemming geschiedt schriftelijk, en voor het tellen van de stemmen wordt ter plekke een kiescommissie van 3 personen aangewezen door de ALV.
Goedkeuring voorlopige statuten
Discussies over statuten bij voorkeur VOORAFGAAND aan de ALV. === Verhouding BV en vereniging Wie doet wat, welke gegevens liggen waar. Discussie bij voorkeur VOORAFGAAND aan de ALV.
Activiteiten / commissies
Met de kernvraag "welke commissies zijn relevant en wie gaat wat oppakken?" en hierbij valt te denken aan: website/twitter/huisstijl/marketing, customer support, kascontrole