support: verschil tussen versies

Uit Limesco Wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
 
(6 tussenliggende versies door 3 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
= Support gaat voorlopig via [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl] =
+
Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.
  
Het opzetten van een community-based support platform.
+
Stuur een e-mail naar ons: [mailto:support@limesco.nl support@limesco.nl]. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De keys die je daarvoor gebruikt staan op [http://limesco.nl/contact/index.html de Contact-pagina op de website].
  
== Leden ==
+
= Telefonie =
 +
Heb je specifiek problemen met telefonie? Dan kunnen we je het beste helpen als je de volgende gegevens doorgeeft.
 +
* Van welk nummer is gebeld
 +
* Naar welk nummer is gebeld
 +
* Datum / tijdstip (ajb zsm melden, graag binnen 24 uur)
 +
* Omschrijving probleem
 +
* Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
 +
* welke hardware/apparatuur gebruik je?
  
De volgende mensen hebben zich tijdens de ALV aangemeld:
+
= Links =
 +
* De werking van de [[Support-infrastructuur]].
  
{| class="wikitable"
+
[[Categorie:Support]]
! colspan=3 | Commissieleden
 
|-
 
| '''Nickname''' || colspan=2 | '''Taak'''
 
|-
 
| [[SjorsK]] || colspan=2 | -
 
|-
 
| Juerd || colspan=2 | Adviseur
 
|-
 
| [[Gebruiker:Quis|Quis]] || colspan=2 | Developer
 
|-
 
| [[Gebruiker:iisschots|iisschots]] || colspan=2 | Algemeen
 
|-
 
 
 
|}
 
 
 
IRC Channel: #Limesco-Support
 
 
 
== [WIP] Voorstellen ==
 
 
 
[[Category:Commissies]]
 
 
 
Korte termijn:
 
* [[SupportShortTerm]]
 
* [[SupportTaakOmschrijving]]
 
<br />
 
Lange termijn:
 
* [[SupportTicketPlatform]]
 

Huidige versie van 9 jul 2014 om 13:44

Je bent hier waarschijnlijk gekomen omdat er een probleem is met je SIM, je telefooncentrale, een factuur/betaling of iets anders. Op deze pagina proberen we je te helpen ons te helpen jou te helpen. Dat wil zeggen: wij zullen ons best doen je probleem op te lossen, maar daarvoor hebben we de juiste informatie van jou nodig.

Stuur een e-mail naar ons: support@limesco.nl. Mocht je een vertrouwelijke mail willen sturen, kun je 'm encrypten met PGP. De keys die je daarvoor gebruikt staan op de Contact-pagina op de website.

Telefonie

Heb je specifiek problemen met telefonie? Dan kunnen we je het beste helpen als je de volgende gegevens doorgeeft.

  • Van welk nummer is gebeld
  • Naar welk nummer is gebeld
  • Datum / tijdstip (ajb zsm melden, graag binnen 24 uur)
  • Omschrijving probleem
  • Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?
  • welke hardware/apparatuur gebruik je?

Links